Ga naar boven

"Hallo, wij zijn Wilde Ganzen"

Afbeelding
Afbeelding

Wilde Ganzen: al meer dan vijftig jaar actief maar de online naamsbekendheid staat nog in de kinderschoenen. Dit gegeven, gecombineerd met een doelgroep van 50+ zorgt voor een interessante case waarbij de stijl, de vorm, de snelheid en het type campagne allemaal toch nét iets anders is dan wij gewend zijn.

Voordat we dontaties en interactie van de doelgroep verwachten, hebben wij daarom besloten om eerst een voorstel-ronde te doen. Zeg maar een "Hallo, wij zijn Wilde Ganzen" idee. Hiervoor is een corporate campagne opgetuigd waarbij enkele aansprekende projecten worden getoond met als pay-off "bedankt". Omdat dankzij donaties de projecten kunnen slagen. 

Naast deze corporate campagne loopt gelijktijdig een puzzel campagne om eveneens meer draagvlak te krijgen en bezoekers geïnteresseerd te krijgen in de organisatie. 

Door middel van re-targetting kunnen we de  mensen die de eerste banners gezien hebben, na een bepaalde periode een fondsenwervende banner tonen. Eerst voorstellen, dan pas om geld vragen. Zo werkt het in het offline leven toch ook?

  • URL
  • Tags
  • Categorieën
  • Deel

"Hallo, wij zijn Wilde Ganzen"

Afbeelding
Afbeelding

Wilde Ganzen: al meer dan vijftig jaar actief maar de online naamsbekendheid staat nog in de kinderschoenen. Dit gegeven, gecombineerd met een doelgroep van 50+ zorgt voor een interessante case waarbij de stijl, de vorm, de snelheid en het type campagne allemaal toch nét iets anders is dan wij gewend zijn.

Voordat we dontaties en interactie van de doelgroep verwachten, hebben wij daarom besloten om eerst een voorstel-ronde te doen. Zeg maar een "Hallo, wij zijn Wilde Ganzen" idee. Hiervoor is een corporate campagne opgetuigd waarbij enkele aansprekende projecten worden getoond met als pay-off "bedankt". Omdat dankzij donaties de projecten kunnen slagen. 

Naast deze corporate campagne loopt gelijktijdig een puzzel campagne om eveneens meer draagvlak te krijgen en bezoekers geïnteresseerd te krijgen in de organisatie. 

Door middel van re-targetting kunnen we de  mensen die de eerste banners gezien hebben, na een bepaalde periode een fondsenwervende banner tonen. Eerst voorstellen, dan pas om geld vragen. Zo werkt het in het offline leven toch ook?

  • URL
  • Tags
  • Categorieën
  • Deel

"Hallo, wij zijn Wilde Ganzen"

Afbeelding
Afbeelding

Wilde Ganzen: al meer dan vijftig jaar actief maar de online naamsbekendheid staat nog in de kinderschoenen. Dit gegeven, gecombineerd met een doelgroep van 50+ zorgt voor een interessante case waarbij de stijl, de vorm, de snelheid en het type campagne allemaal toch nét iets anders is dan wij gewend zijn.

Voordat we dontaties en interactie van de doelgroep verwachten, hebben wij daarom besloten om eerst een voorstel-ronde te doen. Zeg maar een "Hallo, wij zijn Wilde Ganzen" idee. Hiervoor is een corporate campagne opgetuigd waarbij enkele aansprekende projecten worden getoond met als pay-off "bedankt". Omdat dankzij donaties de projecten kunnen slagen. 

Naast deze corporate campagne loopt gelijktijdig een puzzel campagne om eveneens meer draagvlak te krijgen en bezoekers geïnteresseerd te krijgen in de organisatie. 

Door middel van re-targetting kunnen we de  mensen die de eerste banners gezien hebben, na een bepaalde periode een fondsenwervende banner tonen. Eerst voorstellen, dan pas om geld vragen. Zo werkt het in het offline leven toch ook?

  • URL
  • Tags
  • Categorieën
  • Deel

"Hallo, wij zijn Wilde Ganzen"

Afbeelding
Afbeelding

Wilde Ganzen: al meer dan vijftig jaar actief maar de online naamsbekendheid staat nog in de kinderschoenen. Dit gegeven, gecombineerd met een doelgroep van 50+ zorgt voor een interessante case waarbij de stijl, de vorm, de snelheid en het type campagne allemaal toch nét iets anders is dan wij gewend zijn.

Voordat we dontaties en interactie van de doelgroep verwachten, hebben wij daarom besloten om eerst een voorstel-ronde te doen. Zeg maar een "Hallo, wij zijn Wilde Ganzen" idee. Hiervoor is een corporate campagne opgetuigd waarbij enkele aansprekende projecten worden getoond met als pay-off "bedankt". Omdat dankzij donaties de projecten kunnen slagen. 

Naast deze corporate campagne loopt gelijktijdig een puzzel campagne om eveneens meer draagvlak te krijgen en bezoekers geïnteresseerd te krijgen in de organisatie. 

Door middel van re-targetting kunnen we de  mensen die de eerste banners gezien hebben, na een bepaalde periode een fondsenwervende banner tonen. Eerst voorstellen, dan pas om geld vragen. Zo werkt het in het offline leven toch ook?

  • URL
  • Tags
  • Categorieën
  • Deel
Afbeelding